1 rok s vámi

Vážené čtenářstvo

Vím, že by jste asi očekávali nějaký trans obsah, ovšem to dneska nebude.
Je to přesně rok a čtyři dny co můj blog získal svůj první historický post.

Za tu dobu, se tady vystřídalo několik korektorů, blog si přečetlo více než 12 000 lidí sdílely hos instituce jako je Transparent z.s,  nebo EduIn, nebo Aktuality LGBT.

Já to vždycky dělala zadarmo a s náklady jenom časovými a to jsem se s rokem za zády rozhodla změnit svou investicí do zakoupení domény www.jaksestavamzenou.cz a zároveň založení našeho emailu @jaksestavamzenou.cz.

Ano nezdá se to jako velká investice, je to hlavně z důvodu, že jsem na Bloggeru spokojená a odpovídá to mým potřebám i kvalitám.

Kam příští rok ?

Především bych ráda pořádně zpropagovala svůj instagram @jaksestavamzenou, který má v současné době jen asi 60 sledujících, dále pak facebook, twitter a hlavně ten blog.

Mým cílem je především produkovat kvalitní obsah, proto i nadále budu využívat služeb mých korektorů, kteří svou práci dělají zadarmo a bez nároku na odměnu.

Děkuji ti Marti.

A děkuji vám všem, že jste se mnou

Georgia Hejduk
Autorka

Komentáře

  1. Ahoj Jiřko, chci Ti poděkovat za vše, co děláš a hlavně za to, jaká jsi :) Všechno nejlepší do nového roku a ať Ti vše, co děláš, stále dává smysl a přináší radost. Helča

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mise dokončena

Operace

Jak jsem byla vyštípána ze střední školy?