Jaro je tu a s ním můj velký posun v životě.


Zdravím moje čtenářstvo.

Jaro je tu a s ním konečně teplo a dlouho očekávané sluníčko, počasí lákající ke koupání, ale hlavně k dlouhým procházkám a trávení času venku.

Možná si vzpomínáte, jak jsem říkala, že odcházím na terapeutickou léčbu. Inu, zpětně můžu říci, že to bylo správné rozhodnutí, protože je mi lépe … mluvit o svých emocích je totiž velmi důležité, a to se mi daří.

S přibývajícím časem stráveným čekáním na další části tranzice, mám však pocit, že mi cosi utíká. Tak moc bych chtěla, aby toto období už bylo za mnou a dělám pro to vše, co můžu, nicméně jsem stále nucena být házena do mužské role. Spousta lidí jednoduše naše utrpení nechápe ,protože si to neumí představit, a proto nabývají dojmu, že věci, co chceme, jsou jen jakési „blbosti“,  i když se často jedná o věci, které nám náš život mohou usnadnit mnohonásobně.

Stále jsme však pro většinu populace něco tak neskutečně exotického, že působíme jen jako nevychované děti a nikoliv jako přírodou znevýhodnění lidé.

Hold ,co oči nevidí, to pro většinu lidí srdce nebolí, a proto je mimořádně důležité o tranzici mluvit.

Ale zpátky ke mně, i když mi poslední dny náš boj hodně připomínají, musím skutečně říct, že mám radost z toho, že i tahle cesta má cíl, který sice na rozdíl od běžných cílů není tak na dosah ruky, ale alespoň jsem se naučila slavit i ty menší cíle, třeba můj nový rodný list bez zmínky o mém starém jménu či novou občanku.

Konečně se nemusím stydět za svoje jméno ani za svojí virtuální vizitku či za odeslané e-maily a i představovaní je daleko snazší než dříve, protože již to nemusím vysvětlovat, ale jsem prostě Jiřka nebo Georgia.

Dostáváme se k poslední části mého dnešního článku a to jsou holky.
Jsem lesba jako prase, na ženský bych dokázala koukat bez přestání pořád a když už teď konečně můžu na sebe vzít ty šaty či sukni a plně si užívat … kéž by moje láska nebyla tak daleko.

Tak si užívejte jaro a myslete na to, jak krásné okolí máte okolo sebe, ať už v podobě lidí či přírody.




(Jiřka) Georgia Hejduk
Autorka Blogu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mise dokončena

Operace

Jak jsem byla vyštípána ze střední školy?