Sexuální orientace v tranzici.

Vážené čtenářstvo

Problematika sexuální orientace v tranzici je důležitá, je to totiž sice něco, co vědecky s genderovou identitou vůbec nesouvisí, avšak často bývá předmětem diskuzí a je důležité i pro samotné trans lidi, není tajemstvím, že trans člověk má často dva coming outy, jeden se sexuální orientací a druhý s genderovou. 

V mém konkrétním případě však tento fakt pravdivý nebyl, já jsem vždy byla na holky a byla jsem do některých z nich opravdu hodně platonicky zamilovaná, nikdy jsem nechtěla sex, ale holky se mi vzhledem líbily jako kdybych v tomto hledisku byla úplně normální.

Odpor k mužskému tělu

Samozřejmě nevím, zda můj odpor k mužskému pohlaví byl částečně poháněn šikanou, kterou jsem si prošla hlavně od chlapců a pravděpodobně to tak je, pozoruji to zejména na veřejnosti, kde se snažím mužskému pohlaví vyhýbat, jako bych se intuitivně bála že mi ublíží, protože to tak bylo vždycky. Není pravdou, že bych nedokázala mít vztah s muži. S tímhle mi hodně pomohla Česká pirátská strana, protože je většinově složena z mužů a byla jsem s nimi v kontaktu a tím, že většina lidí v Pirátské straně jsou úžasní lidé, můj strach začal opadat.

Samozřejmě, byť představa sexu se pro mě stává utrpením, hrozně jsem toužila se mazlit, doteky ženského těla mě zkrátka naplňovaly, a tak jsem je chtěla, časem jsem si však uvědomila že absence sexu ve vztahu ze vztahu dělá spíše kamarádství s výhodami, a to je něco, co by vzhledem k mé emoční labilitě bylo příliš náročné.

Možná si říkáte, že musím být pěkně nudný člověk a pěkný asociál, jsou dny, kdy mám relativně málo sociálního kontaktu, ale zase jsou dny kdy ho mám příliš, nedokážu najít tu správnou a zdravou hranici.

Ale zpátky k orientaci, uzavřela bych toto téma u mě, že jsem prostě taková zakřiknutá hraniční lesba, která více či méně se dokáže jen platonicky zamilovat a vztahy má pouze kamarádské, mám to dané hlavně tím, že jsem prostě hodně vztahově závislá a nechci člověka usmrtit kontaktem. 

Asi bych vás výjimečně vyzvala abyste se zeptali, pokud něco nechápete, na komentáře odpovím, ale neberte mě jako zástupce všech trans lidí, zastupuji Jiřku a nikoho jiného.

Georgia Hejduk
georgia.hejduk@jaksestavamzenou.cz
Autorka blogu.

Komentáře

  1. Znám to samé, prošel jsem si přesně tím co popisuješ ohledně vnímání sebe sama jako trans a své sexuality. Jsem gay a jsem i osoba narozena v nesprávném těle. No, k mým pomocem mi pomáhá například stahovák hrudníku a dobře funkční plastický penis :D tím myslím dildo pro trans může. Spolu s proměnou hormonální jsem na tom jen lépe, mohu ti jen s důvěrou říct, že cesta vede k tomu se cítit lépe a lépe. Chci ti vyjádřit, že ti držím palce a přeji ti cítit se šťastně a šťastněji. Kdybych byl v případě stejném jako ty, rád bych ti i něco poradil jsem na tom opačně, ale vím že věci povedou jen k lepšímu, věřím že i hledáš a pracuješ na tom. Protože jinak mít případ jako ty mohl bych ti dát našité rady na míru. Takhle ti aspoň držím palce ✊ a věřím ti ����
    Takže, good luck barevná krasavice :D

    OdpovědětVymazat
  2. občas si to tu pročítám, jen těžko se lze asi vcítit do toho, co má člověk v duši za trápen a guláš...tak jen posílám pozdrav a podporu, hodně štěstí ! www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem to podobné. Citově jsem chtěla mít kamarádku s výhodami, ale sex jsem měla mít celkem dvakrát, jenže nikdy mě to doopravdy nevzrušilo a vždy to skončilo akorát líbáním nebo mazlením. I tak to byla stresující zkušenost a byla jsem ráda hned jak to skončilo. Pak jsem ale potkala jednoho moc sympatického kluka který mě bral opravdu jako ženu i před tím než jsem vůbec začala s hormony, sblížili jsme se a já nakonec prodělala takový "vnitřní" coming out. Od té doby se mi líbí kluci a jsem hrozně ráda že jsem svou orientaci našla i přes všechny překážky jako byla tréma nebo vlastní předsudky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mise dokončena

Operace

Jak jsem byla vyštípána ze střední školy?